fredag 8 oktober 2010

Göra slut...dela på sakerna..smärta..

Det gör så ont!!!

Jag öppnade upp facebook och det första jag ser är att hans ena familjemedlem har blivit vän med honom.
Han har gått med i facebook...han ville absolut inte gå med förut...nu så fort det är slut..då går han med...
det gjorde så ont att se hans namn..att veta att han fortsätter sitt liv utan mig nu...
att andra tjejer kommer att se honom...det gör så ont...

Han åkte till jobbet i dag...jag stannar hemma, det smärtar för mycket...
Jag måste ringa hyresvärden och berätta.... jag måste lägga ut en annons för att byta bort huset...
vi måste dela upp saker, jag måste ringa hundvakten och berätta..säga att jag behöver mer hjälp...anstränga mig för att inte börja gråta då jag ringer runt....

Vi har bott här i tre månader...knappt hunnit installera oss...och så kommer detta....

Jag trodde verkligen att det var vi...vi pratade ofta om det...och att vi skulle kämpa om vi stötte på något problem i livet....men han ville inte nu....inget jag sa ville han...han sa bara "jag känner ingenting längre, inget"

Jag kan bara acceptera det han vill...även då jag tycker det är konstigt...om man har älskat någon väldigt mycket, pratar framtid och barn, absolut inte vill förlora någon.....hur kan då känslorna bara dö?
De kan avta....man kan vara arg på varandra....trött på sin partner osv...ett förhållande går upp och ned...det händer saker i livet, både bra och dåliga.....men känner man så mycket så borde något finnas kvar.... i början av vårat förhållande gav han mycket....

Jag var så lycklig...hade aldrig träffat någon som gav så mycket..så för en gångs skull i mitt liv slappnade jag av och tog emot... jag älskade honom mycket...tycker att jag gav och fanns för honom som ett stöd.... sen fick jag min sjukdom...det tog hårt...att lära sig leva med en kronisk sjukdom...som dessutom inte läkte....då kunde jag inte ge så mycket enligt honom...och då dog hans känslor....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar