måndag 11 oktober 2010

Uppdatering

I morse var jag uppe tidigt.
Det var frost på bilrutan.
Gräset var fullt med frost.
Det gick fort, alltid missar jag övergången från en årstid till en annan.
Jag har inte skrivit på ett tag, jag känner mig rätt tom.
Uppdatering.
Jobbet hörde av sig via sms 1 1/2 vecka senare, efter provjobbningen. "Välkommen på firma fest" Jag svarade, "Ingen har hört av sig till mig ang jobbet även då jag bad om det, trodde inte att det skulle bli något så jag har gått vidare"
Dålig stil tycker jag...Säger man att man har intresse så visar man det.
Sjukdomen, ja den var inte så illa denna gång. Läkaren trodde att hårbristen, tröttheten och orkeslösheten berodde på att jag inte har varit frisk en längre tid.
Jag har ju haft utbrott av sjukdomen, fått medicin, blivit frisk, slutat med medicinen och blivit sjuk igen. Allt detta har upprepats sen 2007.
Kan ju ligga något i det. Nu blir det medicin en längre tid.
I morgon börjar jag hos en jobbcoach som är terapeupt i botten. De jobbar med att hitta det folk brinner för....Jag har en del tankar...har haft dem i många år. Hoppas att vi snart kan forma det till ett yrke...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar