måndag 11 oktober 2010

Tungt att vänta

Vaknade kl 03.30 i natt...tog ett tag att somna om.
Vaknade kl 05.30 i morse, försökte somna om....tog ett tag...
Drömde om stora grisar som hade stora sylvassa tänder, de slogs, de bet i varandra så blodet yrde och de skrek högt! De gav sig inte föränn en av dem var död. Usch... Jag vaknade av den drömmen....
Kl var då 07.00 jag försökte somna om...
Vaknade 08.00 försökte somna om....
Vaknade 09.00, då klev jag upp...
Jag har, till och från, hjärtklappning...andnöd....
Jag går och väntar....väntar....väntar....
Lägenhetsbyte på G..... de ska ompröva den nya hyresgästen....
Detta tar mer på mig än vad jag har tillåtit mig att känna....Jag vill så gärna börja om...så gärna....det har nu gått snart 3 månader sen allt ändrades i mitt liv.
Att sitta fast i detta fortfarande...
Jag har blivit gladare med tiden, men stressen att komma härifrån, den växer....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar