måndag 11 oktober 2010

Livet är underbart!!

Tyärr alla läsare........ Jag har inget smaskigt att berätta i dag
Jag är lycklig!
Var hos terapeuten i dag. Jag har på sistonde gått dit och pratat med henne som om det vore en vän. Jag vet de flesta svaren på beteenden och vet hur man ska handskas med dem också.
Men vi är ju på väg att avsluta, men man gör det inte över en dag.
I dag är en glad dag! Jag känner mig så glad för att jag är den jag är, och mitt liv är underbart!  De vänner jag har och min familj är underbara!
Sen avslutet med exet har det faktiskt fötts en massa positivt!
Jag har fått kontakt med människor som jag inte har haft kontakt med förut eller folk som jag inte har pratat med på flera år har kommit in i mitt liv på olika sätt.
Jag har fått en djupare relation med en del av mina vänner och även med min familj och det känns helt underbart!
Jag är en underbar person och jag vill inte byta bort det för allt i världen!!!
Många säger att man inte ska prata bra om sig själv framför andra....många pratar tyst om sina framgångar...många säger förlåt när de gråter framför andra. Sorgligt.....
DU är underbar! Det finns bara en som du, njut! Var stolt över dig själv! Glädjs åt dig själv!
Jag fick också veta att jag fick G på den sista skoluppgiften som jag lämnade in senare... Jag har alltså klarat hela kursen nu och ska få betyget!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar