söndag 17 oktober 2010

Kryssningar, sprit och otrohet...

Min ena vän har varit på kryssning.

Jag har inte så höga tankar om kryssningar.
Jag brukar säga att de innehåller, spyor, kraftig fylla, slagsmål, otrohet och sex.
(Sen finns det såklart undantag...)

Så vad hade min vän att berätta?
JO...det var mycket fylla..

Det sprang omkring 17 åriga tjejer och stötte på killar över 30 som inte var sena med att haka på för att få sex...

Det blev slagsmål med okända och det gick tillomed så illa att en blev utsatt för att någon hoppade på hans huvud...

Det förekom en hel del otrohet....folk som har familjer med barn tex...

Ja...ytterligare ett skäl till att jag tycker alkohol är jävligt dumt....
Då alkoholen går in...går vettet ut...

Sen finns det ju såklart folk som gör allt detta, fullt medvetna om vad de gör....
Oavsett alkohol i kroppen eller inte...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar