söndag 31 oktober 2010

Ett litet inlägg....

En av mina vänner sa i dag sa att jag inte har skrivit blogg på länge...
Det finns inget direkt att skriva om just nu...

Söker jobb, går hos jobbcoachen, kollar utbildningar....
I går var vi på 5 års kalas. En kompis dotter fyllde år.
I dag var jag på en lång promenad på över en timme med hunden.
Blir så himla trött på min sjukdom...
Jag har ont hela tiden och vågar knappt gå utanför dörren.

Skulle ha följt  med min sambo till gymmet och tränat i dag men efter en timmes promenad så blev jag jätte trött.
Jag har också sån smärta i magen till och från så det avskräcker mig från att göra saker...
Så jäkla trött på att vara sjuk!!!! Har varit det nästan hela tiden sen 2007!!!!!!!
Suck...
:)
Se vilket tråkigt inlägg :)
Jag har inte så mycket att skriva om just nu....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar