lördag 9 oktober 2010

Mitt svar...

Har funderat om jag ska svara på dessa kommentarer... Jag tycker att det är synd att denna person som känner mitt ex inte har kontaktat mig direkt så kunde vi ha pratat om båda sidor.


Frija
Tycker det verkar som om du lever i en fiktiv sagovärld! Väx upp alternativt vakna upp!! Ställ dej frågan -Varför lämnade krysset dej?

Jag:ja jag vet inte riktigt, han säger att hans känslor dog men han ville inte prata om det mer.

Med dej i din värld hade jag oxå sprungit illa kvickt!
Jag: ja om det är så han känner så är det synd, synd att han inte sa något tidigare och ändå valde att flytta i hop med mig för att sen flytta till ett hus och prata barn och giftermål... så jobbigt och hemskt det måste ha varit att vara i hop med mig.

Sen är det väl inte riktigt schysst att hänga ut din före detta på det sätt du gör i denna blogg??
Jag:Återigen...jag skriver om en person, jag använder inga namn och mina nära vänner ringde varje dag och frågade vad som hände och vad som har sagts, så de vet ju allt detta redan.
Även vad han har sagt...vilket han själv har sagt ett par gånger att det stämmer att han tycker så som han gör...alltså allt är sant på bloggen.

Håller krysset på med samma sak?
Jag: Det vet jag inte. På min blogg så vet han vad jag skriver, men jag vet inte vad han säger om mig till andra.

Ett förslag är att du och din f.d`s flickvän flyttar ihop så kan ni sitta o spy galla över honom tillsammans istället, så slipper det kallas förtal när ni lägger ut det till allmän beskådan som ni gör nu!
Jag:Hans ex kom jag i kontakt med efter att det hade tagit slut, det visade sig att hon var med om samma sak som mig och det som står i hennes blogg skrevs långt innan jag kände till henne ordentligt.
Jag spyr ingen galla över honom...jag uttrycker min egen sorg.
Jag har inte någonstans sagt dåliga saker om honom eller använt skällsord, jag har sagt som det var.

Om man kan sin literatur och är lite socialt utbildad kan man lätt läsa mellan raderna hos både Rebecca o den tidigare flickvännen, att de söker något!!!!!
Jag:Vem gör inte det?

Rosenbeströdda vägar framför sig av en man som ska älska dem tills de dör!!!
Jag:Han själv sa att han vill bli gammal med mig, han sa ofta "men vi kommer ju inte att göra slut"

Det är ju bara att titta och förstå! Vilken bostad besitter inte Rebecca? Jag: Ja i ett hus som jag inte valde att bo ensam i, mitt i skogen e härligt men inte ensam.

Vad jag förstått har hon möjlighet att sitta kvar eller byta mot något annat?
Jag: ja hade jag haft ett heltidsjobb så kanske jag hade haft råd att bo kvar. Byta, ja visst det funkar väl så småningom, men att bli lämnad i ett hus med hopp om framtiden precis innan jul...ja det är till och börja med inte så många som vill byta under jul.
Visst kan jag byta, absolut men det handlar ju inte om det....

Vad har hennes fd kvar?
Jag:Kvar? det var ju hans val, att inte vilja kämpa att inte säga till mig att han velade ang oss INNAN vi flyttade till huset, då hade jag haft mitt första handskontrakt kvar.
Dessutom har han redan fixat en bostad nu, han ville dessutom bo där han är nu, det var inte heller något han delade med mig, att han drömde om att bo någonannastans än sthlm...det sa han efteråt...

Hon sitter ju i guldstol! Har inte heller framkommit i denna blogg vem som betalar hyran för bostaden, är det Rebecca själv eller är (aset) med och betalar?
Jag: Ja det är snällt och uppskattat av honom att betala halva hyran, jag har sagt det till honom också.
Jag behöver verkligen den hjälpen nu, jag har inte sagt annat.

Jo- Jag strör gärna rosenblad framför min kvinna, o gör så också, men där finns det också empati, kärlek och framförallt mycket samarbete!!!
Vi är alltid två om allt, undrar om Rebecca har fattat detta ord? TVÅ-Vi är alltid TVÅ inte bara DU???!!!

Jag: Sammarbete hade vi mycket av, faktiskt, vi fanns till för varandra och gav saker till den andra som den behövde.

Jag vet att Rebecca är en skit som inte klarar av att leva sitt egna liv!! Jag:ok det vet du, är det som jag tror, så tycker du egentligen inte det... skit...kan jag inte hålla med om, och så skulle han nog inte heller beskriva mig, sen att jag har en del fel och brister, det sticker jag inte under stol med. Vi har alla någon form av last men det handlar om att männsikor träffas som inte har problem med varandras laster. Och...jag om någon jobbar med att vara en bättre mäniska, varje dag. Hade jag inte klarat av att leva mitt egna liv så hade jag gått under många år innan jag träffade mitt ex.

Tänk framåt Rebecca!!!!!!!!!!!
Jag: Eh?...det är ju det jag gör...har inte skrivit om eller tänkt speciellt mycket på mitt ex på ett tag.

Jag älskade mitt ex! Vi hade det underbart i nästan allt i vardagen. Han var en väldigt stor kärlek i mitt liv och han gav mig otroligt mycket! Jag gav honom väldigt mycket också, det vet han inners inne, det vet du också. Allt detta framgår också på min blogg, men du kanske missade det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar