lördag 9 oktober 2010

"Hallå! Här är jag!"

Jag var nyss på bio och såg "New moon" fortsättningen på "Twilight".
Det var underbart att se den! Så mycket känslor och passion!
Sådana underbara gester och passionerad kärlek för varandra! Blickar som möts av åtrå, läppar som snuddar vid varandra...och orden "Du anar inte vad du betyder för mig, jag kan inte leva utan dig..."
Jag vill träffa någon som tar mig med storm!  Någon som jag trånar efter och någon som trånar efter mig! Någon som behandlar mig med respekt och vördnad.
En man, inte en pojke som jag måste lära en massa saker....jag är trött på det nu. Han ska faschinera mig med sitt intellekt!
Han ska vilja stå vid min sida varje dag även då det blåser hårt!
Att vi kan bli gamla i hop och våra barn och barnbarn hälsar på oss om dagarna. Och...han ska även den dagen tycka att jag är fantastisk....
Ni som har sett "New moon" ni vet....
Romantiker, jag vet...men jag vet också att det finns.
Han finns där ute, vi finner varandra snart.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar