tisdag 31 juli 2012

Vill ha lugnet

Faaaaaaaan!!! :)

Jag pratade precis med en tjej som kommer och hämtar viss internpost här på jobbet.
Hon bor i hus i närheten av där jag bodde i hus förut!

Blä vad avundsjuk jag blir :)

Vill verkligen INTE bo i lägenhet!

Hon skulle hålla öronen öppna om det dyker upp nåt ledigt. :)

Det kryper i mig då jag tänker på om jag ska lägga ut en bytesannons.
Jag vill verkligen bo i en tvåa, tex i radhus. Det finns ju.

Men så tänker jag på jobbet och hunden, jag har ju lyxen att arbeta nära hemmet, så jag åker ju hem på lunchen nu för att rasta min hund.

Så jag avvaktar...

Allt löste sig då, när det tog slut med mitt ex, med inkomst, jobb och hundvakt.
Jag fick ett jobb nära hemmet och behöver ingen hundvakt och jag klarar mig ekonomiskt.

Så det här ordnar sig säkert oxå, fast jag känner mig otålig... :)

Det vore bra om jag träffar någon kille som vill samma som mig, flytta till hus.
Saknar lugnet och blir stressad av att bo som jag gör.

Jag hör mina grannar hela tiden...Jag vaknade i natt av att grannarna kom hem sent...
Har ofta störd sömn... suck...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar