fredag 6 juli 2012

Att göra slut med en vän

En barndomsvän gjorde slut med mig i går.

Vi hade inte så mycket kontakt nuförtiden.

Min vän tog bort mig från facebook och skickade sen ett sms om varför.

Min vän irriterade sig tydligen på inlägg jag skrev på dennes statusar eller bilder.
Denne tyckte att vi ändå inte pratar med varandra nuförtiden.

Ok?

Tråkigt att personen tar mig på ett negativt sätt.
Trodde att personen kände mig.

Jag skulle aldrig vara medvetet elak, jag är aldrig det mot någon.

Personen har alltid varit speciell för mig.

Jag skulle aldrig säga något elakt om min vän eller tro/anta att denne var elak mot mig medvetet.

Men så är det nu, istället för att fråga eller prata om det så valde vännen att avsluta vår vänskap.

Jag som hade köpt mjukisdjur till hennes barn och tänkte komma förbi på en fika i veckan.

Ja, lustigt hur vi människor uppfattar saker och ting olika. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar