fredag 27 juli 2012

Min födelsedag

Fan vad bitter jag lät i det tidigare inlägget. Hahhahah

I dag fikade jag med en jag känner.
Han visste inte att jag fyllde år just i dag så när han fick veta det så bjöd han på fikat som present. :)

Sen på kvällen så gick jag över till en kompis i närheten på en kort visit och åt sushi.

Jag har varit väldigt förvirrad i dag...

Först då vi satte oss och fikade i dag och pratade så tittade jag ner av en slump på marken.

Ingen hund?

Vart fasiken är hunden?

Jag reste mig upp och greps av en panikkänsla då jag upptäckte att hunden INTE var kvar under bordet!

Jag började leta runt bland stället och han satt så fint vid ett bord längre bort....

Jag hade glömt att binda fast honom...

De som känner mig vet att jag är noga med allt....

När vi gick därifrån så tittade jag och vännen på min nagel och pratade och jag glömde allt som heter flexikoppel och att det var massa folk där...
Så vad händer?

Jo när jag tittar upp så ser jag att min hund har gått fram till en STOR hund och de står nos emot nos.
Fy helv... vad mitt hjärta hoppade till!
Som tur är så verkade det vara en snäll hund.

Det är INTE likt mig alls att inte ha koll på läget... :)


Jag fick ett sms i dag:

"Grattis på din dag, från mig!"
Jag svarade "Tack!"
Samma person skickade messet igen:
"Grattis på din dag, från mig!"
Varför igen? tänkte jag och kollade mitt Tack mess...
Det stod inte"Tack" det stod "Grattis!"
Hhahaahah
Jag skrev: "Sorry skrev fel, lite förvirrad"
Jag fick tillbax: "Det blir så när man blir äldre"
 
Hahahahah så denna dag har varit förvirrande...... :)

1 kommentar: