fredag 27 juli 2012

Besviken på sin födelsedag

Jaha...så har vi det där med födelsedag igen.

Varför blir man ofta besviken??

Förra året så var det ett flertal som backade ur i sista stund och några sa att de kunde komma senare.
Så då återstod de två personer.

Jag blev sårad och ställde in allt.

Sen på kvällen så ville några komma över.

Detta år bjöd jag in dem som jag umgås med regelbundet.
Flera föll bort, dock svarade de inte förrän jag fick fråga dem igen nu i dagarna...
Sen i dag på min fördelsdag, dagen innan jag ska ha födelsedagsträffen får jag veta att 4 tjejer av dem jag umgås med mest ska på en spontanresa till Gotland.

Jag blev fan sårad....

Det ironiska är att just denna dag 15.13 så föddes jag på Huddinge sjukhus.
Min mamma lämnade mig där för att jag skulle adopteras bort.

Nu blev det inte så dock.

Ja, jag är glad och tacksam för mitt liv men jag blev fan besviken.
Hahahhah

1 kommentar:

  1. Ett stort grattis på födelsedagen från Kristin och Tex!

    SvaraRadera