onsdag 5 oktober 2011

Eftertraktad

Hjälp vad händer!!! :) 


* Som jag skrev tidigare, jag sökte ett jobb, efter fem minuter så skrev de tillbaka och ville träffa mig direkt. Får svar i slutet av denna vecka.

* I morse så ringde mobilen, det var från ett bemanningsföretag.
De hade hittat mig i sin databas och hade ev. ett jobb på gång...men ville träffa mig på en allmänn intervju nästa vecka.

* När jag kom hem i kväll från intervjun för godman uppdrag och öppnade min mail....
Då hade jag fått mail i från ett IT företag som hade hört talas om mig genom en annan person.
De ville ha mitt CV skickat till sig.


1 kommentar:

  1. Snart vännen...snart så slår det till...
    Give it some time and it will come to u;) As u wish;)....as long u listen to your intuition and learn to follow it...

    Njut med gubben av lördagen, kanske våldvisiterar jag er sen där hemma...

    Stora lördagskramar

    SvaraRadera