söndag 30 oktober 2011

Kul att skratta igen

I går var en märklig men bra dag!

Jag gjorde mig iordning och åkte till festen.
Där var det fullt med folk.
Festen var i en lokal, typ en mc lokal.

Det bjöds på mat och det var trevligt.

Jag tänkte dock på en sak.... :)
Folk kom fram och skakade hand med mig under kvällen...

Det fanns ett utedass för tjejerna..killarna skulle kissa i skogen....
Det fanns inget handfat med rinnande vatten och tvål....
Behöver jag säga nåt mer?:)

Snopp, kiss och gud vet vad fick man på sina händer..... :)

Utedasset var ganska roligt, det var fullt med bilder på väggarna och det fanns två toaletter bredvid varandra.



Det fanns iallafall våtservetter att torka händerna på sen... :)

Ironiskt nog så vann jag andra pris i en tävling.... alkohol...jag som inte dricker... :)


Jag åkte från festen ganska tidigt, åkte och mötte upp några vänner som var på ett ställe på söder. Vi satt där och pratade och pratade.
Under kvällen slöt även två andra vänner upp.

När vi gick därifrån så hamnade vi på ett kebabställe, vi åt och skrattade.

Jag tittade på klockan och upptäckte att den redan var 01.00.
Visserligen hade hunden varit hemma hos en hundvakt ett par timmar, så honom gick det ingen nöd på, men jag är ju inte van att vara ute sådär. :)

Jag somnade väl halv tre och i dag känner jag mig som en  zoombie.
Tänk då de som dricker på detta, fy...det räcker med denna trötthet. :)

Jag hade en bra kväll! Mycket skratt och avslappnat, underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar