tisdag 4 oktober 2011

Lite uppdatering

Mitt förhållande:
Ja, det är lugnt och fridfullt, vi ska gå och prata igen nästa vecka.
Finns faktiskt inget mer att säga om det just nu. :)

Jobbfronten:
Intervjun jag var på förra veckan, de ska höra av sig i slutet av denna vecka.

Kören:
Har jag inte varit på en enda gång sen jag blev sjuk, hoppas på nästa vecka.

Medicinen:
I morgon går jag ner till 5 st kortisontabletter.
Så nu är jag nere på 11 st tabletter på morgonen och 4 på kvällen.



Godman:
I morgon ska jag på intervju hos överförmyndarnämnden.

Massage:
Har jag unnat mig och ska dit igen denna vecka! :)
Ska försöka att gå regelbundet.

Min resa:
Ja..... ha ha ha...den vill jag hålla lite hemligt.... :)
Mest kanske för att folk drar öronen åt sig....

Det handlar inte om att jag har blivit religös eller jätte andlig.
Jag har insett att det finns så mycket mer än bara en kropp....
Att man faktiskt har förmågan att läka sig själv.....

Men, detta är MIN resa och jag mår bra av den. :)
Visar gärna andra vägen, men bara om de själva vill.

Men yogan håller jag inte hemlig, men jag ska göra en till grej....
(som jag vill hålla lite hemlig)
Som nog kommer att vara jobbig för mig men ge mig massor i sluändan. :)

Läser man boken "Resan" så vet man. ;)

1 kommentar:

  1. Låter som om du tar hand om dig på ett bra sätt nu.
    Bara nyfiken. Vad är det för typ av massage du går på?

    SvaraRadera