onsdag 12 oktober 2011

Intervjun, familjen och skor

Intervjuen i dag gick bra!

I slutet av den sa han:
"Rebecca, jag har verkligen fått ett bra intryck av dig."

Får jag inte denna tjänst så har de träffat mig live och de får ju i andra tjänster hela tiden.

Jag bakade äpplemuffin i dag. Med hasselnötter och kanel. :)


Måste bara lägga upp en bild på min hund när han sover bredvid mig i soffan. :)

Han kan verkligen se rolig ut. :)

Måste säga att jag känner blandade känslor inför mig och sambon...
Skönt att vara själv, fokusera på att träffa någon som är mer lik mig, mm.
Samtidigt så är jag rädd som fan!
Ska jag bli själv? Tänk om jag ångrar mig? Tänk om han är rätt ändå? Jag trivs ju med min sambo. MEN, vi har inte sagt att det är slut än. Vi ska ge det lite till. Vara i från varandra ca en vecka för att känna efter.

Sen tänker jag på min pappa i dag.
Han ska flytta upp till Norrland. Inte precis nu...men till sommaren.
Det känns som att jag blir övergiven...
Vi har ju inte en jätte nära relation och även då vi bor 5 min gångväg från varandra så träffas vi inte.

Men ändå...det var så det kändes i dag. Även om vi inte har en nära relation, så är det den enda familj jag har kontakt med....

Jag har hittat nya (gamla) tofflor! Hade likadana men de var trasiga, nu var det årstid igen så butikerna har börjat med dem. :) 350:- på Coop 199:- för medemmar. ;)
Jag har oxå beställt stövlar som jag behöver. Det var svårt att hitta sådanan som jag vill ha.
Eftersom jag har hund så går jag i mycket snö och kan inte ha stövlar som är mocka eller skinn eller för låga. Jag hittade dessa på nätet som jag beställde. De kostade 500:- men veckan efter var de nersatta till 369:- :) www.bonprix.se


Sen såg jag ett par häromdagen på Euroskor som väckte mitt intresse.... Men de får vänta, de kostade liiiite mer....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar