lördag 29 oktober 2011

Deppig dag i solen

Min frukost. Havregrynsgröt med honung, mjölk, linfrön och solrosfrön. :)


I dag känns det ensamt igen.
Det känns typ som att det känns olustigt i mellangärdet.
Lägenheten är tom, det är tyst... Ingen som kramar på mig, ingen värme från en annan människa. :(

Ja, alla som har slutat röka, vet hur det känns, abstinens...så känns det.

Jag ska strax ta en långpromenad i solen med hunden, vi ska gå förbi några vänner.

Sen i kväll är jag bjuden på en stor 40 års fest.
Mat, liveband och över 100 bjudna.

Jag har inte varit ute bland folk sådär sen jag blev sjukskriven.
Känns lite läskigt men ändå kul.
Dock är jag väldigt blek, har mörka ringar under ögonen och svullen i ansiktet av kortisonet...

Men, men...

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar