lördag 14 november 2015

Killarna på mitt jobb

Den första veckan av dejtande med J eller om det var veckan efter det, så stod jag, J och en kollega tillsammans och kollade på ett jobb.

Det var en ganska bullrig miljö så man hörde inte en normal samtalston.

Helt plötsligt så kom det fram en kille till mig.

Det finns lite gästarbetare på det företaget jag jobbar åt just nu.

Han var en sådan, jag hade sett honom förut, han var tysk.

Min tanke innan jag träffade J var att det vore kul att träffa en tysk då det är mina landsmän. :)

I alla fall så kom han fram till mig och sträckte fram en lapp.

Jag tog emot den, trodde att det hade med jobbet att göra.

Han lutade sig fram och sa:

"I would like to take you out for dinner."

Sen gick han och på lappen hade han skrivit sitt telefonnummer.

J som har sagt flera ggr att han inte är svartsjuk alls, har upptäckt att han visst är det med mig.

Hahahah, så han tyckte väl inte att det var så kul.

Jag sa sen till tysken att jag dejtar någon annan.

Det verkar som att många killar på jobbet har blivit mer framåt nu när jag är elektriker än när jag var på samma företag och var vaktmästare.

Är det för att det är "coolare" eller? Fånigt i sånt fall.

Det finns en kille där som jag la märke till långt innan jag träffade J, jag tyckte att han var grymt snygg och ståtlig.

Han stannade mig helt plötsligt en dag för nån vecka sen.

Han frågade vad jag hette och sedan sa han att jag hade vackra ögon.

Jag kom av mig, det är typiskt att sådant händer när man redan har träffat någon annan.

Det är väl för att man strålar av glädje kanske. :)

Häromdagen så hälsade han på mig i matsalen, då han befann sig nära så var det som att han ville prata eller få kontakt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar