söndag 15 november 2015

J och hans starka känslor

I går var det en magisk dag. :)

Vi åkte till hans pappa och fru och skulle vara där i två timmar.
De skulle nämligen i väg på annat sen.

Dock blev det så trevligt så vi var där i mer än tre timmar.

De gillade mig och jag gillade dem. :)

Hans pappa sa bland annat till mig att jag var go.

Det stora som hände var att J visade hur mycket känslor han har för mig.

Efter att vi hade varit där ett tag så granskade hans pappa oss tyst.

Jag och J satt bredvid varandra och J hade satt sig nära och flätat in sina händer i mina.

Hans pappa sa:

"Jag blir rörd av att se er två. Jag har aldrig sett J såhär.
Det är som att han har hittat hem."

Plötsligt så vred J sitt huvud så att han begravde ansiktet i min rygg.

Alla tystnade.

Så satt vi en stund.

Det visade sig att det blev väldigt mycket känslor för J.

Han kände hur rätt hans pappa hade, han kände hur mycket känslor han har för mig.

Så det blev en känsloladdad stund. :)

Jätte fint var det. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar