tisdag 17 november 2015

Mental stress = Skov

I går, måndag, så åkte jag hem från jobbet efter 4 timmar.

Jag mådde inge bra....

Tråkigt att behöva säga det, men jag blödde på morgonen....
Jag gjorde det på söndagen också....

I söndags så hade jag svårt att förstå det.
"Nä.... inte kunde det vara blod?
Jag måste se fel, eller?"

Hur kan man se fel på detta? Det går ju inte....

Jag som har varit frisk så länge....
Kändes jävligt trist.

Jag tror att det är brist på sömn, har lagt mig försent i flera veckor.
Jag behöver ju minst 8 timmars sömn, speciellt som jag går upp 04.30 i veckorna.

Sen har det ju varit stress pga hans situation sen dag 1.

Det har gått upp och ned.

Nu först, börjar saker och ting bli lugnare och stabilare.

Jag är hemma  från jobbet i dag och tar det lugnt.
Det började med att jag har sovit i 10 timmar. :)

Det var välbehövligt.

Jag får se hur jag mår i dag, om jag ska gå till jobbet i morgon.
Jag bör kunna slappna av också, om jag är hemma, inte känna arbetsmoral och stress för att jag inte är på jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar