söndag 30 oktober 2011

Sjukdomens fortsättning

I morgon ska jag till en reumatolog.
Sjukhuset skickade mig dit. Får se vad de säger om min rygg.

Efter det ska jag till sjukhuset, jag ska ta blodprov för att de ska kolla hur min kropp skulle bryta ner Imurel medicinen. Sen är det information ang vaccinationer.

Jag ska ju vaccinera mig emot olika saker såsom hepatit osv INNAN jag börjar med Imurel.
Om jag tex ska resa utomlands om 5 år säger vi, så kan jag inte vaccinera mig då för resultatet blir inte lika bra med Imurel i kroppen.

I onsdags gick jag ner till 2 tabletter kortison, jag trappar ju ned varje vecka.
Jag har börjat bli sämre ju mer jag går ner i medicindosen....
Pratade med läkaren på torsdagen och hon sa åt mig att gå tillbaka till 3 tabletter.
Mycket riktigt så blödde jag igen nån dag senare. Så jag verkar bli sämre igen så fort jag går ner i dos.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar