tisdag 31 juli 2012

Min ödla

Nu är hon såld!!!

Det var lite tungt...

Jag har ju ingen kontroll nu på att hon får ett bra liv...
Leopardgeckon jag hade alltså :)

Jag bad att få ta över henne då jag såg hur hon var skött av sina tidigare ägare.
De hade inget intresse...hon hade inget vatten, ingen mat, ingen lampa, ingen värmeslinga, inget bottenmaterial.

Väl hemma hos mig fick hon allt hon behövde så hon åt upp sig till normal storlek och blev jätte fin i färgen! :)

Men jag hade ju inget intresse, jag räddade bara henne från att dö.

Denna kille , som köpte henne i dag, verkade vara helt ok och han lovade att skicka bild på henne sen.
Han skulle skaffa nytt terarium och så. :)

Det va med lite sorg i hjärtat då jag tittade på henne innan bildörren slogs igen....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar