tisdag 31 juli 2012

Killar, killar massor av killar

Herregud vad händer!!!??

:)

Jag har inte haft kontakt med nån kille och inte heller gått på några dejter efter mitt ex.


Det var ju en kille som jag skrev om, thats it.

Nu helt plötsligt, på en vecka så har jag fått kontakt med flera som dessutom verkar vettiga.

Och det knäppa är....

Jag ska på dejt med en kille på ons, en annan på torsdag och en tredje på fredag.
Hahhahahah
Och en fjärde efter helgen.

Helt knäppt!

Hur gick detta till??!

De började prata med mig samtidigt och alla hade något som tilltala mig.
Så..det föll sig så bara.

Hur ska jag orka att vara social i flera dagar i rad. hahhahahahhaha!!

Det gäller att hålla isär dem, så att man inte frågar om hans syskon fast det var den killen som inte hade några. Ja ni fattar :)

1 kommentar:

  1. Men va roligt det låter! Njut av det :)
    Jag försöker komma dit, men tycker att det är väldigt svårt.. svårt att komma ur sorgen..

    SvaraRadera