måndag 11 oktober 2010

Dejtsidor

Att vara med på dejtsidor kan få en att hitta guldkorn och även idioter...men till och från kan man få sig ett gott skratt...som detta tex....
"Hej, är det min profilbild som gör att du inte vill gå in och läsa mitt brev? Jag tar inte illa upp, men vore bra att veta. Eller du kanske inte gillar invandrare? Jag är i så fall långt ifrån någon typisk invandrare. Cheers"

Din bild tilltalade inte mig....smaken är som baken :)"
"Tack för att du visat din ytlighet. Jag tyckte inte om ditt utseende heller, men jag dömer inte ut hela personen på grund av en statisk profilbild eller galleribilder. Det du skrev i din profil verkade dock intressant. Ska ta ner min profilbild nu och försöka hitta en bättre"
15/2-10
"Hej, Jag har inget emot invandrare då både min mamma och pappa är det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar