söndag 10 oktober 2010

Inte så hemskt med finnar ändå...

I går kväll så gick jag ut, på mitt stammishak för att umgås med vänner och dansa.

Jag hade fått en fiiin finne på hakan.  Så jag och min finne åkte dit och mötte ett gäng vänner.

Då jag kramade alla hej så lyckades jag gnida hakan mot en polares axel....jaha...jag som hade haft på en massa täckstift för att finnen inte skulle synas så mycket....men det var kanske inte så farligt tyckte jag.

Efter ett tag så dök det upp en bekant som jag inte har sett på länge. Han var längre än mig så när vi kramades hej så tog såklart min kind OCH haka emot hans axel....

Min finne! Tänkte jag...men upptäckte snabbt att Fan, han var ju alldeles blöt på axeln!!

Jag tänkte genast på min finne..som vid det här laget inte kunde ha haft mycket täckstift kvar...
"Men varför så blöt på skjortan" frågade jag

Det tog några sekunder innan jag faktiskt registerade vad han sa...

"Ja, jag har tvättat av den på muggen....det var en som spydde."
Snacka om att jag gned av kinden och hakan, åt helvete med finnen! BLÄ!!!
24/1-10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar