lördag 9 oktober 2010

Ut med det gamla och IN MED DET NYA!

Jag började dagen med att uppdatera mig på olika jobbsidor och även att regga mig på  nya. Sen gjorde jag det sista skolarbetet och skickade i väg det!
Sen fick jag ett ryck! "NÄ FAN!" Tänkte jag. Jag slog på bra, hög musik och mascherade upp på vinden. Väl där uppe så plockade jag i hop de få möblerna och sakerna som var mina som var kvar och ställde vid trappan ner från vinden.
De få möblerna som kom med huset förde jag in i rummet längst in, jag dammsög och fixade, svetten rann av allt kånkande! Jag jobbade fort!  En bra kvinna reder sig själv, eller?
Då jag höll på där uppe så lyckades jag slå i huvudet i takbjälken.... En gång....två gånger...tre gånger.... den fjärde gången så brast det!!!
"JÄVLA SKIT HELVETES JÄVLA FAN IDIOT JÄVLAR!!!!!!!!" Skrek jag för att sedan skratta åt mig själv!
Jag har bara varit ledsen en längre tid förut innan jag blev gladare men arg? NÄ...hahahha men det kom nu!!
Jag borstar av händerna, sträcker på ryggen, ler och känner att jag är på väg härifrån så småningom för att börja på ny kula!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar