söndag 10 oktober 2010

Killar och rädsla

Tänkte på en sak...
När man träffar en ny kille och har setts i en vecka eller så...Så märker man vissa saker, tex....
En kille som inte vill ha ett förhållande... eller
En kille som inte vill ha ett förhållande med mig/dig....
Han blir väldigt rädd för ord såsom tex.....
"Jag längtar efter din närhet, du är så fin, det är så härligt att vara nära dig."
Jag vet inte hur andra tänker men om JAG säger så till någon, så menar jag det jag sa, exakt det som jag sa, de orden.
Jag sa INTE......
"Ska vi gifta oss!"" "Jag vill verkligen ha ett förhållande med dig...." "Nu jäklar är du fast!! he he...."
Om jag vill det också....ja då säger jag det med....
och det är klart...om killen vill det också, ja, då blir han inte rädd...
28/1-10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar