måndag 11 oktober 2010

IBD, jämt, jämt, varje dag....

En läkare ringde i dag. Jag ska strax åka till sjukhuset för en grundlig genomgång.
Hon som ringde, ville det. Hon sa att jag bara hade haft telefonkontakt sen 9 månader tillbaka och eftersom jag aldrig blir frisk så tyckte hon att det inte har skötts ordentligt.
Ja...hon har rätt. Jag har ringt dem ofta då jag blivit sjuk hela tiden, ingen medicin hjälper en längre stund, men det har mest blivit via telefon, inget besök.
Så det känns rätt skönt att få gå igenom allt ordentligt.
Saken är den att min läkare har slutat så jag ska få en ny i januari. Vilket då resulterar i att de gånger jag ringer, då får jag prata med den läkare som har jour just då. Så det blir olika hela tiden.
Jag har varit sjuk sen 2007....så jag hoppas verkligen att det kan lösas. Är trött på att aldrig vara frisk. Sen är det väl inte bra för kroppen heller att aldrig vara frisk.
21/9-10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar