tisdag 2 november 2010

IBD i vardagen...

Jag skulle precis gå och byta om för att åka med min sambo till gymmet.
Då högg det till av  i magen, som vanligt, så jag satte mig dubbelvikt av smärtan....

"Du kanske ska vara hemma istället..." sa han.

Jag visste att han hade rätt... blev besviken bara.... :(
Visst...jag blöder massor, starka smärtor i magen, trött, trött trött, osv...osv..osv...

Så jag stannade hemma...och som vanligt börjar jag bli jätte trött som jag brukar bli på dagarna...
Så...jag ska väl lägga mig och vila/sova strax....

Jag gör inget annat i mitt liv just nu...
Ska härda ut till den 10, på onsdag, de ska söva mig då.
Förhoppningsvis får jag svar då....och en medicin som funkar så jag kan leva obehindrat!

Det roliga i dag är att vi ska på Al Pitcher. :)
Stå upp komiker. Han är jätte rolig! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar