tisdag 30 november 2010

Jag har fått jobb

I går då jag var på Ikea med massor med folk så ringde mobilen.

Det var från ett jobb jag hade sökt och varit på intervju på för 3 veckor sen.

"Förlåt om jag inte har hört av mig tidigare...men det har varit massor att göra....jo vi har tagit ett beslut...."
"Vi vill gärna att du kommer och jobbar hos oss, om du fortfarande vill dock."

Jag blev helt paff.

Känns overkligt...jag har ju inte jobbat vanligt på extremt länge....
Jobbet är kanske inte mitt drömjobb...vad drömjobbet nu är..hahahhahah
Men jag gillar den världen, absolut!
Alltid kul, glatt och hektiskt.

Jag ska börja jobba på ett värdshus som har en friluftsanläggning.
De har även beställda arrangemang där också, bröllop mm.

Så jag ska dit nästa vecka på info möte, sen veckan efter så drar det i gång.
Sen är det säsongsjobb fram till mars.
De har även öppet under sommaren.
Jag får se hur livet ter sig.

De hade ca 300 sökande och valde ut fem heltidare av det...och en av de fem, var jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar