torsdag 11 november 2010

Överraskning

Intervjun gick bra.
De skulle höra av sig i början på nästa vecka.

Tanken slog mig att då man är på intervjuer för tex restaurang eller café så är det inte så många frågor.
Går man däremot på intervju hos ett bemanningsföretag eller ett administrativt jobb, så ska de ställa tusen frågor eller göra personlighetstest.

Det förstnämnda verkar gå mer på hur det känns att träffas.

I dag då min sambo kom hem så hade han en överraskning innanför jacka.
Han är inte den romantiska eller överraskande typen så jag brukar aldrig förvänta mig något av honom.

Han plockade fram blommor inslagna i papper. :)
Det var tre rosor med ett jätte gulligt kort där han beydrade sin kärlek till mig! :)

Jag blev jätte förvånad, nästan mer förvånad än glad. hahahhahhahhaha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar