måndag 23 april 2012

Det rullar på

Han kom hem till mig i går från att ha varit i Linköping hos sin familj över helgen.

"Visst känns det konstigt att jag är här när det är slut?
Man får inget ordentligt avslut." sa han

Ja, det var precis så jag kände....

Jag tycker ju om honom, det gör jag, han har sidor som jag värdesätter.
Men jag vill börja mitt egna liv nu, påbörja mitt liv utan honom.

Men, men.

Han funderar på om han ska hyra ett rum i Sthlm och jobba kvar tills han hittar ett jobb där nere.
Eller så funderar han på att säga upp sig och sticka ner så fort som, till Linköping.

Det lutar starkt åt det senare alternativet.

Jag som kände en släng av ensamhet i går fick helt plötsligt massor att göra.
Åt andra mest! :)

Vara hundvakt till två grannar, fixa saker åt pappa, sen iofs jobb.

Jo just det, jag ska till snarkdoktorn på onsdag och torsdag!

Det ska bli spännande! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar