lördag 28 april 2012

Ful och jobbig eller vacker och normal?

Återbesöket hos snarkdoktorn visade att jag inte hade sömnapné.
Människor gör andningsuppehåll i bland. sa hon

Min trötthet kunde hon alltså inte förklara.
Hon skulle dock skicka en remiss till en öron, näsa, hals doktor.
I fall jag har stora polyper eller så.

I dag, lördag, är en bajsdag!!
I natt så vaknade jag flera gånger...
Plus när exsambon gick upp för att gå till jobbet kl 06.00

Jag somnade om och väcktes av grannen som spelade musik kl 09.00
Då kändes det som jag blivit överkörd, var helt slut.

Jag lyckades till slut att ta mig upp och när jag hade gjort det så beslutade grannen sig för att inte spela någon mer musik. De spelade bara 2 låtar...

Kunde de inte gjort det senare då?

Jag är inte på topp i dag...

Tyvärr så tänker jag, "vem vill ha mig? Jag som är så tunnhårig och vill gifta mig och få barn. Vem vill han en sån tjej? Man ska väl vara skitsnygg, aldrig klaga och aldig vilja binda sig, då är man väl ett kap?"

Nä, jag vet innerst inne att det finns killar som vill allt detta som jag vill.
Men i dag känner jag mig ful och hopplös.... :(

I dag är det 3 1/2 dag tills han flyttar.

Han flyttar på tisdag.

Det är jobbigt att umgås, säkert bara för att vi tagit ett beslut men måste vara med varandra fortfarande. Vi gillar ju varandra så det vore inte jobbigt att vara under samma tak...men ändå är det så.
Vi börjar prata vanligt....sen kommer någon av oss in på relationer...sen kommer vi in på våran relation som va....och då börjar vi tjafsa....suck...

Usch...det är inge kul att känna såhär....
Att man inte duger...att man är ful på olika sätt...att man tror att det inte finns nån bra där ute...
Känner mig ledsen och vill egentligen bara gråta...fast det kommer ju inga tårar...

Det blir nog bättre från och med tisdag.
Då får jag börja på nytt ordentligt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar