måndag 30 april 2012

Tacksam

I går så höll han om mig då vi skulle sova och vi pratade som vanligt.

Han kanske flyttar redan i kväll ist för i morgon.

I dag kände jag mig ledsen då jag vaknade...

Klart det är sorgligt att det tog slut men jag är nog mest ledsen för att jag är ensam.
Jag vill så gärna dela min vardag med någon, skaffa familj, bli gammal med någon....

Men det kommer väl...

Jag kan dock tacka mitt senaste förhållande för allt som varit.

Varför? Jo, det jobbiga i vår relation fick mig att söka mig själv.

Allt detta har fått mig att hitta mig själv och har fått mig att inse att jag är värd att må bra. :)

Jag har lärt känna en ny person, nämligen mig själv!

Älskvärd, härlig, varm, stark och alldeles underbar! :)

Jag är tacksam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar