onsdag 4 april 2012

Fullt upp!

Denna vecka blir/ är tuff, fast ändå på ett bra sätt. :)

Måndag: extra jobbet
Tisdag: vanliga jobbet, sjunga i kör.
Onsdag: vanliga jobbet, fixa mina bildäck.
Torsdag: vanliga jobbet och sen extra jobbet på eftermiddag/kväll
Fredag: extra jobbet ( går upp kl 05.00...), min sambos ena son kommer på besök
Lördag: extra jobbet ( går upp 05.00...)
Söndag: Min sambos mamma kommer och lämnar av hans två systerssöner och tar sambons son med sig tillbaka.

De killarna är 13 år och 16 år, de ska stanna ett par dagar.

Ang extra jobbet så är det sjukt mycket att göra på påskveckan...
Förra året så arbetade jag till 20.00 på skärtorsdagen och vi var 8 st personal som bara fyllde och fyllde i en och samma butik....
Folk köper så otroligt mycket godis...

Det är första gången min sambos mamma kommer på besök.
Då vill man ha det tipp topp hemma :)

De kommer redan ca kl elva på söndagen....

Men på måndagen får jag äntligen sova ut! :)

1 kommentar: