måndag 1 december 2014

Praktiken, en månad har gått.

I morse då jag vaknade, 06:15, så hade jag ett mess från han jag jobbar med nu.

"Ändrade planer, jag hämtar dig 06.40 istället för 07:40 i morgon."

Han hade skickat det 21:45.

Då sov jag....

Jag skrev till honom att det blir svårt att hinna eftersom jag såg messet nu och har anpassat mig till den senare tiden i dag.

Då ringde han upp.
Han sa att hans ena dotter var sjuk och att han skulle vara hemma.

Jag kontaktade chefen som kollade med sina arbetsledare och en av dem ringde upp mig.
Sa vem jag skulle vara med i dag och att den killen skulle ringa mig.

Vilket han gjorde.
Jobb i en villa, både inne och ute jobb.

En annan arbetsledare ringde mig och sa att han skulle komma och hämta mig och köra mig till dit jag skulle vara i dag.

Jag tyckte det var roligt i dag.
Jag fick göra lite mer än jag gjort tidigare....

Det blir mycket att titta på annars... det är ganska tråkigt....

I morgon ska jag dit igen.

Han jag brukar vara med sa till mig i fredags att jag ska bli flyttad.

Han sa att det var en av arbetsledarnas idé.

Om en vecka sa han, men nu är jag redan med nån annan.
Får se vad som händer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar