torsdag 25 december 2014

Ett sista försök

Minns ni killen som skrev till mig på en dejtsida, han som bodde i Göteborg men skulle flytta hit?

Han som bara var ute efter att ha lite "roligt"?

Han skrev till mig i går....

"God jul till dig. Kom till Sthlm i dag. Allt bra med dig? Är du fortfarande sur?"

Han hoppas väl in i det sista att jag ska ändra mig....eller hur..... not!

På kvällen i går, julafton, så ringde ett nummer som jag inte har.
Jag svarade.....

"Hej, det är.... Minns du mig?"

Det var den unga killen som jag träffade ute, för en månad sen.
Han som var så intresserad men aldrig ringde.

"Jag har inte haft modet att ringa..." sa han.

Då sa jag: "Ok, jag trodde att det var pga. att du inte fick ligga." ;)

Han skrattade. ;)

Vi sa att vi skulle höras igen och ses nån dag här snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar