lördag 20 december 2014

Spansk Channing Tatum

I går var jag ute på ett ställe som jag inte har varit på förut.
 
Det var en jätte glad stämning bland folket, alla dansade!
 
Jag stod med ett tomt glas i handen, plötsligt känner jag hur någon tar tag i glaset.
 
Jag vänder mig om och där står en kille som jobbar där.
 
Han har ett jätte charmigt leende och då jag tar honom på armen för att säga att jag kan behålla glaset så känner jag hans muskler...
 
Han var smal, normal men väldigt vältränad. ;)
 
Han log som svar och gick därifrån.
 
Herregud, han såg verkligen charmig ut.
Han såg ut ungefär som Channing Tatum....
 
Varje gång han gick förbi mig så log han stort.
 
Jag stoppade honom och sa att han var väldigt vacker, han sa att han gärna pratar engelska varpå jag sa samma sak på engelska.
 
Han: "Thank you, and you look very beautiful to!"
 
Herregud igen, han såg ut som Channing och pratade som Antonio Banderas. hahahha
 
Nästa gång han kom förbi så log han stort igen och slog av på takten då han kom nära mig.
 
Jag frågade honom var han kom i från.
 
Varje gång han skulle prata med mig så tog han mig hårt om midjan så att vi kom varandra närmare.
 
Han var från Spanien.
 
Nästa gång han kom förbi så frågade han vart jag kom i från.
 
Tysk och Turk, svarade jag.
 
När jag skulle i väg på toa så stötte jag i hop med honom, han tog sin arm om min midja igen, drog mig nära och frågade, "Vart ska du?"
 
Han trodde att jag skulle gå.
 
När det var dags att gå hem och han kom förbi så frågade jag honom:
 
"Vill du ringa mig?"
 
Han harklade sig och sa: "Eh..."
 
Jag är inte den som är den så jag sa: "Ok, du vill inte."
Så skulle jag till att gå varpå han tog tag i mig.
 
Han: "Alltså det handlar inte om att jag inte vill.... men jag har en flickvän...."
 
Jag svarade ok, och skulle gå, han stoppade mig och frågade om jag brukar gå på detta ställe.
Nej, sa jag.

Han frågade också vad jag heter.

Han Flyttade sin hand från min midja och la den på min nacke, tittade mig djupt i ögonen och sa: "Det är dock svårt att hålla sig borta från dig..."
 
Jag log och sen fick jag gå.
 
 Canning Tatum
Antonio Banderas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar