torsdag 11 december 2014

Fick inge lärlingsplats

Nu ska jag inte hålla masken, jag ska berätta precis vad som händer i mitt huvud!

Hade det inte varit för min hund, så hade jag tagit livet av mig.

Nä, det hade jag nog inte, men jag hade gett upp, det känns så nu.

Bara lagt mig ner och inte gjort nåt.....

Jag träffar ingen bra kille som jag kan bygga ett liv med.

Jag kämpade med en jäkla utbildning till elektriker som jag var glad över.

Äntligen skulle jag göra nåt kul och samtidigt äntligen tjäna bra pengar i mitt liv.

Pratade med chefen i dag.

"Det finns tyvärr inga jobb så vi kan inte ta in dig som lärling."
"Vi kan väl höras i slutet på januari ang det och se hur läget är då."

I Januari???!!
Hur ska jag få i hop pengar till hyran och räkningar hela januari??

Hora??

Ursäkta mig... Jag är arg och less.

Hittar ingen kille, vem vill ha mig egentligen??
Tunnhårig pga en jävla sjukdom!!

Inge jobb.

Fy fan vad livet känns trist!!!!!

Det gjorde redan det innan, så nu känns det bara ännu mer!

Jävla helvetes jävla skit!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar