fredag 8 oktober 2010

Dax att ta farväl av mitt ex

Ok. Jag ska försöka att sluta skriva om mitt ex. Folk runtomkring tycker det är jobbigt att jag "hänger" ut honom och säger saker som inte är sanna.

Det enda jag har gjort på denna blogg är att skriva om hur JAG känner och sen har jag skrivit om våra gemensamma samtal. EXAKT så som de har varit. Jag har därför inte ljugit om något i min blogg och kommer inte framöver att göra det heller.

De som känner mig vet att jag inte ljuger, att jag alltid är ärlig.

Om han nu tycker att jag har pratat "ned" honom på min blogg eller andra i hans omgivning så ber jag om ursäkt. Det var inte min mening att det skulle uppfattas så.

Jag har bara skrivit om det som är sant. Han sa inte att han velade ang oss innan vi flyttade till huset och han sa även en massa kärleksfulla saker till mig som han inte menade....han har sagt detta själv, det är hans egna ord.

Ja, vad ska jag säga...det är väl klart som fan att jag blir sårad. Jag har levt med en människa som inte har varit ärlig med sina känslor.

Sen vad han säger till andra ang mig....ja, jag vet inte allt han säger och jag låter det också vara. De som känner mig, de vet. Men det spelar ingen roll längre, vem som sa vad!! Det hela handlar om att han inte var ärlig mot mig och vad det sen beror på, det vet jag inte. Mitt inlägg om att "jag börjar  förstå honom", det höll han med om till viss del, så det var inte bara taget ur luften.

Vi två är de enda som verkligen vet vad som hände och hur det var mellan oss under denna tid.

Han hämtar snart sina saker och vi pratar ibland om det praktiska. Så jag hoppas att vi löser detta som vuxna människor för att sedan gå vidare åt varsit håll i våra liv.

Jag önskar honom lycka till i livet, som jag också har sagt till honom, och jag tar med mig det positiva han gav till mig under denna tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar