torsdag 8 januari 2015

Ombytlig kille...

En kille på 31 år, skrev till mig på en dejtsida, han skrev:

"Älskar din fina text för den visar vilken fin person du är:)
Sen är du jätte fin tycker jag! Känner du för att ha kontakt, så kan du bara skriva för du kommer bli bemött mycket väl:) "


Vi skrev lite fram och tillbaka.
Han ville byta telefonnummer på engång.

Jag sa nej till det, ville skriva mer först. Jag föreslog kik.

Han: "Varför kik? Då skriver vi ju fortfarande?
Jag vill du du ska se mitt riktiga jag å jag ditt!
Jag är väldigt rak av mig å även gullig."

Jag skrev att jag ville skriva lite till innan vi pratade i telefon.

Han: "Jag tror inte du förstår själv vad du går miste om:) hade du vetat hade du sagt, absolut vi pratar direkt, att jag säger prata e för du ska se saker å ting,inte skriva samtidigt som du skriver med 20 andra,de kommer man inte långt på:) "

Jag skrev till honom att jag faktiskt bara skriver med honom just nu, ingen annan.

Han: "Så du menar du är här inne men du har bara kontakt med mig?
Tycker du det låter troligt gumman? Vad är det som får dig å vilja vänta?
Att du inte vill ge ut ditt nr bara sådär eller"

Jag kände att jag började bli lite irriterad, jag förklarade, att av erfarenhet ska man skriva en stund innan man ger ut numret. Jag skrev också att jag är en ärlig person.

Han svarade:

"Jag väljer att tro på dig för jag fått en ärlig bild av dig å du tar dig tid att skriva å göra dig förstådd:) Är du en ärlig person så uppskattas det mycket för det gillar jag då jag e likadan!"

Så vi bytte, kik, sms program via internet, då behöver man inte ge ut sitt nummer.

Jag kände mer och mer att det inte kändes bra.
Jag kunde inte sätta fingret på det, men magkänslan var inge bra, så jag beslöt mig för att bryta kontakten.

Jag skrev:

"Min magkänsla säger att det inte känns 100 att ha kontakt med dig.
Jag vet inte riktigt varför....
Sorry... Ville vara rak i alla fall och inte bara försvinna utan förklaring."

Han svarade:

"Äh dra åt helvete gamling! Du var och är som en 14 åring... Förstår varför du inte kommer att hitta något."

Ahahhahahahhahahahah!!!
Det var roligt. :)

Jag kan fnissa än i dag när jag tänker på det.

Inte konstigt att jag är reserverad mot killar pga sista tidens erfarenheter.

Detta var dock lite roligt. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar