fredag 2 januari 2015

Dejtdagen inställd

Jag hade ställt klockan på 9 för att jag skulle på promenad dejt klockan 12.00

Jag sov jätte dåligt och vaknade flera ggr och drömde massor.

Så när klockan ringde kl 9 så var jag helt sänkt.

Radion agerade ringklocka så jag hörde nyheterna.

Där pratade de om dagens väder, storm och regn.

Kul att promenera tänkte jag...

Så jag messade till honom, sa som det var, sömnen och inge kul att promenera pga vädret.

Han blev besviken tror jag, han sa inte det men hans svar på sms var korta.

Jag vill i väg till en djuraffär, så får jag se sen....om jag har lust...
Som sagt, vädret är inte det bästa och det ska regna resten av dan.

Promenad tycker jag är bäst, första gången man träffar någon.
Man vet ju aldrig vad man kommer att känna och då är en promenad inte så krystad.
(han ville bjuda mig på lunch, men jag sa nej.)

Vi får se.... lite nyfiken är jag men en annan sida av mig, en stark sådan, känner att det kvittar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar