torsdag 17 november 2011

Fortsättning

I dag ska jag i väg och träffa en kompis som är snickare.

Jag sa att jag är intresserad av att lära mig hantverksyrket till en viss del.

Eftersom jag går hemma hela dagarna så har jag frågat om jag inte får lära mig av honom.

Så jag ska dit och hjälpa till med lättare snickeriarbeten.
Titta och lära. :)

Utan betalt förstås, jag kan ju inget direkt. Men vill lära mig. :)

Jag ringde till sjukhuset....

Jag ska hämta ut tabletterna på måndag och ta min första då.
Det är 25 milligram.

Jag ska ta den innan jag går och lägger mig för att minska risken för illamående.

Sen veckan efter ska jag börja ta blodprov.

Sen ska jag successivt trappa upp medicinen till 50 milligram och sen 100 milligram.....
Då när jag är uppe på 100 så måste jag ta den morgon OCH kväll.

Rädd, rädd är jag. Som fan!

ÄVEN fast de flesta pratar bra om den....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar