söndag 13 november 2011

Förändring?

En del sms har dimpt ner.

"Jag har haft lång tid att tänka....
Jag är inte van att ha seriösa förhållanden så jag vet inte hur jag ska bete mig."

"Jag vet inte hur jag ska göra men jag kan inte fortsätta att vara såhär."

"Jag har insett att jag inte har funnits tillräckligt för dig, jag kan göra dig mer trygg och lycklig än vad jag har gjort."

"En sak vet jag och det är att jag är som bäst då jag är med dig...
Jag vill dela mitt liv med dig...
Nu vet du hur jag tänker, hör av dig om du vill."

"Vad känner du då ang detta?" Frågar vänner.

Ja, jag vet att jag inte vill ha tillbaka den sambo som jag hade iallfall.
Inte i det formatet eller paketet som han kom i då.

I går var jag ute på en nattklubb.
Det kändes konstigt när killar tittade på mig eller när de kom fram och pratade.
Det kändes lite som att jag var otrogen... men det är jag ju inte...
Men det kändes inte avslappnat....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar