måndag 28 november 2011

Styrkan i kärlek

Jag har börjat träffa ett gäng tjejer.

När vi träffas så äter vi middag, pratar och skrattar!

Det som känns så himla speciellt med dem är att de öppnar sig massor.

De pratar verkligen om privata saker och ingen döljer något.

Vi har ett sådant förtroende för varandra!



Sedan tycker jag att det är underbart att vi verkligen lyssnar på varandra, vi visar empati och har stor portion ödjmukhet!



Jag blir alldeles varm och lycklig inombords då jag tänker på detta gäng!

De ger mig styrka i vardagen!


Jag och en av dessa tjejer fann varandra innan vi startade tjejgruppen. Hon får verkligen mig att bli lugn och jag känner mig trygg med henne.

Vi känner knappt varandra men hon är en underbar människa! Så genuin och ödmjuk!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar