lördag 31 januari 2015

Dagens tankar

På dejtingsidor så har vissa ingen presentationstext.

Vissa har skrivit massor!

Vissa har skrivit kort.

Vissa har skrivit krav, som denna:


"Du...
...bor i Stockholm
...röker inte
...snusar inte
...är kortare än mig
...är träningsintresserad
...är ärlig
...accepterar mig som jag är
...ställer samma krav på mig som på dig själv
...ger mig fjärilar i magen
...tycker om när jag leker med ditt hår
...älskar när jag pussar dig i nacken
...känner dig trygg i min famn
...underskattar inte en snabbis i köket (eller någon annanstans ;))
...kräver att jag säger vad jag tycker och tänker, även om du kan läsa mina tankar
...vet att jag älskar dig, men vill höra mig viska det i ditt öra varje dag."


Folk säger att du aldrig kan få någon som är exakt som du vill ha dem.

Inte?

Jag vet inte.

Visst har man vissa krav/önskningar.
Många av oss säger dem inte högt.´

Många har inga krav eller önskningar.
De önskar bara att träffa nån.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar