lördag 24 januari 2015

När ska det ta slut? Vill bara ha bra saker nu!

Efter att jag hade mailat med min chef så kom tårarna....
Jag kände att det hade varit för mycket.

Sen skyndade jag mig ut med hunden och gjorde mig iordning.
Jag var nämligen bjuden på middag med några tjejkompisar.

Hunden och jag åkte dit, när jag nästan var framme så hörde jag ett konstigt ljud från min bil.....

Sen lät det högre och högre....

Mitt avgasrör hade gått av.

Jag parkerade och ringde en kompis kille och pratade med svajjig röst då jag försökte att hålla tårarna tillbaka.

Han sa att jag inte skulle gråta, han skulle hjälpa mig.

I dag ska jag till en verkstad, där han känner dem.

Men jag ska åka på motorvägen och jag är rädd att det ska lossna helt på vägen....

I dag skulle jag ha jobbat extra.... men dom pengarna var bara att skita i..... :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar