tisdag 13 januari 2015

Jobb och dejt

I går skickade jag ut 16 stycken spontanansökningar till elektrikerföretag.

5 st svarade att de inte kan ta emot en lärling.

Mycket bra av dem att skicka ett svar, tycker jag.

Jag mailade även de jag hade praktik hos.

Han svarade i dag att det inte går att ta emot mig som lärling, då de avslutar flera stora jobb nu, men att vi ska höras i februari igen.

I morgon ska jag till arbetsförmedlingen....
Alla är alltid lika glada att få gå på möten på af.... ;)

Det positiva är att jag är bra i magen igen.

Kroppen är bättre men inte hundra.
Har haft migrän i tre dagar.

Det brukar vara så för flera, att mensen ställer till det.

Innan mens och under, så kan ett skov startas, man kan få migrän mm.

Hormoner, hormoner....

Jag har börjat prata med en kille från en dejtsida, A.
Han är 41 år och har en dotter som är 4,5 år.

Vi ska väl träffas till helgen.

Än så länge verkar han vara helt normal. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar