torsdag 1 januari 2015

Nyårsafton 2014

I går kväll, på nyårsafton 2014, var jag hemma.

Min kompis kom över med sin son.

Jag lagade mat och vi drack alkoholfritt vin.

Det var helt sjukt vad likt det var riktigt vin!

Både på lukt och smak.

Jag köpte det på Ica maxi.




Sen när klockan var 23 så satt vi och gäspade.

Hon sa att hon egentligen kunde gå och lägga sig nu.

Jag sa att det inte spelade nån roll för min del, det var bara ett nytt år.

Skulle jag köra hem dem tidigare så ville jag dock åka nu då jag ville vara hemma i lägenheten till tolv.

Hunden är inte jätte rädd, men blir lite orolig då det smäller.

Så jag körde hem dem, hunden fick kissa, sen åkte vi raka vägen hem.
Jag låg i sängen vid 23.45 och tittade på naturprogram. :)

Det var min nyårsafton 2014.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar