torsdag 1 januari 2015

Killar, killar.... feg jag har blivit...

Han som ringde mig på julafton, som ville träffas, han som inte hade "vågat" att ringa tidigare?

Ja, han... tror ni att han ringde nåt mer?

NÄ.

Vi messade ca 4 saker direkt efter samtalet, det sista messet var från mig, helt vanligt, men det var det sista, för jag fick inget svar.

Jag har minns att jag sa i telefon: "Ja, eller att du inte var singel, är du singel?"

Han: "Nu är jag det."

Jag reagerade inte så mycket då men när vi hade lagt på så gjorde jag det.
På att han sa: NU

Han har i alla fall inte hört av sig.

Killen som bodde i Göteborg eller var det var, han som ville annat...

Han messade ju mig på julafton, sen dagen efter kom det:

"Är du intresserad av mig?"

Jag svarade inte....

Avskräckt har jag blivit, jag känner inte att jag riktigt vågar prata med killar nåt mer.....

Dock stötte jag på en kille på en dejtsida, vi började messa på ett internet program.

Tillslut så samlade jag mod och ringde honom.
Ville höra hur han verkade.

Samtidigt som jag stred med mina inre tankar om att jag skulle skita i allt.
Behöver ingen kille, bara problem ändå....

Han lät normal. ;)
Och trevlig.
Och seriös.

Han vill ses, han är den som varit påstridig med att ha kontakt.

Han arbetar som utvecklare inom IT, plus en massa annat.
Har sett klipp på Youtube med honom där han håller stora föredrag.

Han verkar väldigt intelligent, kanske för mycket. hahahhaha

Vi får se.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar